درد رون کشاله رون دارم☹️😭

۵ پاسخ

وااای منو بگو احساس میکنم استخوان های واژنم داره از هم جدا میشه با ناله پهلو ب پهلو میشم

من بشینم رو زمین باید بلندم کنن از درد سوار ماشین میشم پاهامو بزور برمیدارم عجب حاملگی دوم سخته

منم😐

منم به خدا نمیتونم پهلو به پهلو شم.اینقدم این روزا کار دارم ۲۰ روز دیگه سزارین میشم هنوز کارام مونده

منممم وقتی جا به جا میشم میمیرم از درد

سوال های مرتبط

مامان ای‍🌙لین🧸✨ مامان ای‍🌙لین🧸✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد