کشاله رون یه مامان باردار🥲

تصویر
۲۲ پاسخ

پس چرا من ندارم

میگن پوست اینجور میشه به خارش نباید بخارونی درسته؟؟؟

درخاسبدع

داخل رون ؟؟

من هیچی نداره شکمم سه تا ترک خورده افسردگی گرفتم🥺

روناتون از کی ترک خوردن واس من نخوره یوقت😢

من حتی پشت زانوم شده

وای چقدر ترک خورده من فقط شکمم ترک خورده

وای من پهلوهام شکمم کشاله رونم باله بیکینیم همش ترک ترکه😫

ماله منم اینجوری

وای من شکمم اینجوریه🥺🥺
حس افسردگی دارممم🥲

من فقط شکمم اینجوری شد

واااای خدا 😮😓😐مال منم ترک داره ولی سفیده

من شکمم زیاد اینطوری شد کشاله ران کم تره

بارداری اولتونه؟

منم رونم و بازوهام داره ترک میخوره..اخه چرا؟؟شکمه که بزرگ میشه اینا چشونه

من‌رو شکمم اینجکری صدبرابر بیشتر😪

ای خداااا
من سر بارداری اول اینجور بودم

وای چقدر ترک .منم سر اولی خیلی ترک خورده بودم

🥲انشالله که به سلامتی بغلش کنی اینا همه یادگاری میمونه برامون

اخ اخ من شکمم تو این وضعیته

منم رونام باسنم شکمم پهلوهام

سوال های مرتبط

مامان آقا کوهیار مامان آقا کوهیار ۳ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد