بچه ها بتا ۱۱۱۷ تو هفته ۳ خوبه؟ کم نیست؟

۶ پاسخ

سونوگرافی بری دکتر بری هرجا بری هم اولین روز پریودتو ازت میخوان

عزیزم سونو هم بری طبق اولین روز پریود بارداری تو حساب میکنن

آره خوبه من با پریودیم سه هفته بودم ازمایشم ۱۱۹بود .
از موقع اقدام حساب کنم دوهفته بودم ۱۱۷بود

بستگی ب رنج ازمایشگاه داره برای من ۲۰۰تا هزار ۳هفته بود

چرا کم باشه، نه گلم
مال من اولین بتام ۲۷۹ بود ۲ روز بعد تاخیر،۴ روز بعدش شد نزدیک ۱۰۰۰ تازه

هفته ۳؟؟ یعنی هنوز موعدت نشده؟؟

سوال های مرتبط

مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 مامان Mehrsa 🩷🎀👸🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان (ابرا)👼🧸 مامان (ابرا)👼🧸 ۳ ماهگی
مامان (ابرا)👼🧸 مامان (ابرا)👼🧸 ۳ ماهگی
مامان پناه💜 مامان پناه💜 هفته بیستم بارداری
مامان دانیال مامان دانیال هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری