به نظرتون اسم هانا قشنگه؟

۹ پاسخ

خیلی خیلی قشنگه بنظر من که از همه ی اسمای الان قشنگتره 😍🤩🥰🥳

اره خیلی

هانا اسم شیک و بین المللی هست. همین های خوبی توی هر کشوری داره

خیلی

من دوسش ندارم اما اسمی که خودت به دلت میشینه بزار نظر بقیه چه اهمیتی داره من خودم هرجا میگفتم میخوام اسم دخترمو بزارم آنیکا همه پوزاشون کج میشدحتی شوهرم اما من کار خودمو کردم چون جز این هیچی به دلم ننشست

خیلی زیاد گذاشتن یعنی من ازهر10تادختربچه ای که میبینم 8تاش هانا یعنی بیش ازحداین اسموشنیدم

قشنگه ولی خیلی قدیمیه

سلیقه ی من نیست ولی خب هر اسمی که به دلت بشینه همونو بزار نظربقیه مهم نیست

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۳ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته دوازدهم بارداری