۱۴ پاسخ

تایم هردومون یکیه، و منم دقیقا همین حسودارم😑

منکه دخترم رفت تو ۱۰ماه بدنیا اومد😑

منم 16روز دیگع دارم دارم لحظه شمازی میکنم امروز فردا درد بگیرم😫😅

منم ۱۵ روز دیگه دارم دلم میخواد هرچه زودتر زایمان کنم

فقط خوب بخواب که تا دلت بخواد بی خوابی پیش روته😅😅

منم تاریخ زایمانم با شما یکی و همین حسو دارم که کاش زود تر ب دنیا بیاد خسته شدم از سنگینی و بدن درد

من هفته دیگه نتونم بچمو طبیهی بیارم سز میشم😔دل تو دلم نیس بتونم طبیعی بیارمش😔اما هربار ورزش میکنم قشنگ بچه خودشو میکشه بالا🤦‍♀️

من ۲۶,روز موندم‌ و واقعا سختمههه

ای جان ۱۶ روز مونده من عاشق این روز شماریم اون روزی که ۲ رقمی شد گفتم واااای ۹۹ روز دیگه چقدر دور الان ۴۹‌روز دارم😬 بازم برام دوره

واقعا خیلی دیر میگذره 🥴

باز شما اخراش هستی ،من رو که هنوز اوایل ۸ هستم میپرسن چرا اینقدر دیر میگذره و زایمان نکردی و.....موندم تو کار مردم که چرا اینقدر فصولن

انشالله بسلامتی باشه

منم خیلی اذیتم

وای نگو من دارم میترکممممم

سوال های مرتبط