۴ پاسخ

دوست من هر روز 3ساعت پیاده روی میکرد آخر سر بدون درد بستری شد 😅

عزیزم حتما پیاده روی ورزش و پله برید ..من دکترم معاینه کرد گفت دو هفته دیگه دنیا میاد ..اماده باش ..اومدم استراحت مطلق کردم . گفتم بچه نیاد تا ۴۰۵ .. ولی همون ۳۶هفته و چند روز قبل عید دنیا اومد ..کیسه آبم پاره شد... پشیمونم اگه چند روز پیاده روی میکردم .. پله میرفتم ..سجده بیشتر میکردم ..دهانه رحمم بیشتر باز میشد ..

سلام مامانای مهربون.
مامان مهدی هستم بافنده سبدهای نظم دهنده تریکویی عروسکی که بسیار کاربردی هستن و مامانای گهواره خیلی ازم خرید کردن.
دوست داشتین به شماره روبیکام پیام بدین براتون نمونه کارام و رضایت مشتریام و عکس ارسالی شونو براتون بفرستم.
تمامی سبد هارو از بهترین وگرونترین نخ تریکو برند بوبینی اصل وکفی پلکسی استفاده میکنم که قابل شست و شو باکیفیت و بادوام ترین👌😍۰۹۱۱۴۴۷۷۲۰۶

تصویر

والا من یه ماهه پاینه هنوز ک خبری نیست

سوال های مرتبط