۴ پاسخ

من به امید خدا چهارشنبه صبح وقت زایمانمه😍😂

چون بچم رشدش کم بود پیگیرش نشدم برای گرونی

من یک ماه پیش دکتر خودم نرفتم نمیدونم برای معاینه برم پیشش یابرم زایشگاه

انشاالله عزیزم بچه ت به دنیا بیاد راحت بشی.

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد