۲ پاسخ

عزيزم صبر كن انشالا بعد ٣٨ هفته بشي خيلييييي به نفعته

هنوز زوده که
هرچه بچه بیشتر تو شکم مادر بمونه خیلی براش بهتر هست حتی شده یه روز

سوال های مرتبط

مامان حسنا مامان حسنا روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان باردارم مامان باردارم ۷ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد