واقعاموندم چجوری میتونیداینهمه درموردبقیه راحت تصمیم بگیریدراهنمایی کنیدنه اینکه راست راست میگیدسزارین کن یاخطرناکه یافلان چیزوبخورعزیزم بترین راه وبیخطرترین راه ورزش وپیاده رویه
برو بیمارستان که خدای نکرده بچه مدفوع نکنه... دکتر من به اونایی ک طبیعی بودن هم میگفت اگ ۳۹ هفته دوروز شدین و بچه نیومد حتما بیاین چک بشین
پیاده روی برو رابطه بدون جلو گیری رحمت باز میشع دردت میگیرع اگه نگرفت برو زایشگاه کیسه اب پاره میکنن امپول میزنن زایمان میکنی
برای من پیاده روی و ورزش و شیاف گل مغربی و معاینه تحریکی خیلی تاثیر داشت
معاینه تحریکی برای من خیلی تاثیر داشت
زودتر برو دکتر خطرناکه از۴۰ هفته بگذره
ورزش کن
پیاده روی 3 یا 4 ساعته داشته باش زیاد
خاکشیر برا نرم کردن دهانه رحم
اویشن دم کن بخور
برو ببمارستان امپول فشار برات بزنن زایمان کنی
برو سزارین کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.