۲ پاسخ

عزیزم منم خسته شدم ولی امروز تازه رفتم 37هفته میگم این هفته هم تموم کنم بعد هرکاری خاستیم برای بدنیا اومدنشون بکنیم من حتی سعی نمسکنم زیاد راه برم چون میترسم تو این هفته بدنیا بیاد هم زوده هم بچه وزن بگیره یکم

هنوز کجایی عزیزم من ت ۴۰هفته هستم خبری نیست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۱ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۵ ماهگی
مامان مهوا 💋😍 مامان مهوا 💋😍 ۱۴ ماهگی