من آشنا داشتم با دکتر حرف زد دهانه رحمم کل بسته بود با امپول فشار دوسانت باز شدم بقیش دیگه با دردای خودم دهانه رحمم باز شد ولی باز بد ۸سانت دوباره امپول فشار زدن ک شدم ۱۰
نمیشه آمپول فشار بزنی… خواهر من زد خیلی دیکه کلافه بود
راه زیاد برو ورزش کن
دوست من میگفت رفتم کوه و پارک جنگلی شبش اومدم دردم گرفت زایمان کردم
برو دکتر معاینه تحریکیبکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.