۷ پاسخ

فقط آهن

همه ماهایی ک شیرخودمون میدیم همینه وضعمون منم هرروز ک شونه میزنم شونه سیاه میشه و اصلا دیده نمیشه
باید باید آهن و کلسیم و منیزیم هرروز بخوری
من هرروز میخوردم خیلی خوب بودم دو هفته میشه نمیخورم وحشتناک داره میریزه

کلسیم آهن مولتی ویتامین

برا منم خیلی شدید میریزع ،رفتم داروخونه فقط آهن و کلسیم و مولتی داد گف تو شیر دهی فقط اینا مجاز کنترل میکنه ک نریزع

وای منممممم یعنی دسته دسته میریزه
جلوی سرم خالی شده رسما
منم هیچ قرصی نمیخورم

منم اینطوریم موهام مشت مشت میریزه خیلی ناراحتم بابتش 💔🙂(:

زینک و منیزیم بخور

سوال های مرتبط