فقط آهن
همه ماهایی ک شیرخودمون میدیم همینه وضعمون منم هرروز ک شونه میزنم شونه سیاه میشه و اصلا دیده نمیشه
باید باید آهن و کلسیم و منیزیم هرروز بخوری
من هرروز میخوردم خیلی خوب بودم دو هفته میشه نمیخورم وحشتناک داره میریزه
کلسیم آهن مولتی ویتامین
برا منم خیلی شدید میریزع ،رفتم داروخونه فقط آهن و کلسیم و مولتی داد گف تو شیر دهی فقط اینا مجاز کنترل میکنه ک نریزع
وای منممممم یعنی دسته دسته میریزه
جلوی سرم خالی شده رسما
منم هیچ قرصی نمیخورم
منم اینطوریم موهام مشت مشت میریزه خیلی ناراحتم بابتش 💔🙂(:
زینک و منیزیم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.