مولتی ویتامین بخور ، طبیعیه از سه ماه بعد زایمان موهای مادر میریزه
پیش ما میگن بچه داره مادر خودشو میشناسه بخاطر همینه ریزش داری
طبیعی هست عزیزم
منم شیر میدادم موهام خیلی میریخت
بعد چند ماهی خوب میشه چون تازه اول شیر دادنش هستی
همه همینیم خواهر🙆😂
دقیقا
کچل نشیم خیلی هس😂😂
قیمتشم خوب بود والا نسبت به محصولاتش وکیفیت👌🏻🤷🏼♀️
من که خیلی رااضی بودم اگه خواستی بگو تا راهنماییت کنم
منم اینجوری بودم عزیزم، ولی با یک پک مو آشنا شددم فوق العاده بود، الان ریزش موهام کاملا قطع شده موهامم پرپشت تر شده حتی رشدشم بیشتر شده😍
همه دارن اين من قرص تقويتيم خوردم فايده نداره
اره دوره شناخت فرزندمادریه چیزی نیست خوب میشه گلم😊🤭
انواع فال
مکمل بخور
تا حدودی کمتر مبشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.