تا چند ماه همینطورههههه خواهر من کچل شدممم
ریزش مو طبیعیه و تا چندماه هست نگران نباش گذر میکنی از این دوره
با ویتامین قابل کنترله ولی درکل طبیعیه تو بارداری موها نمیریزه هرچی نریخته تا ۶ماه بعد از زایمان میریزه
سلام منم همین طوری شده بودم همه جای خونه موی من بود،یونی زینک مصرف میکنم عالیه👌ریزش موهام بند اومده
قرص آهن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.