۲ پاسخ

عزیزن شیر بش بیشتر بده..بدوش بده بهش..منم بچم اینطور شد اخر ۲۴ ساعت تمام جیش نکرد بردیم اورژانس.. نارنجی شده بود دیگ فقط..

کم شیر شده؟

سوال های مرتبط