اسید معده زدع بالا
دارم میمیرم از سوزش

۱۲ پاسخ

چی بوده ای اسید معده چنوقت راحت بودیم دوباره برگشته

یکم شیر سرد بخور

پنتو پرازول قبل از غذا فاموتیدین بعد از غذا ودراز کشیدن سمت چپ،من بااینا اسید معده م کنترل شد

شیر اگه داری بخور
شیر سرد
آبه رو آتیشه منم سه چهار روزه کشفش کردم دیگه دارو نمیخورم

فاموتیدین هم خوبه

وایییی منم دقیقاااا

وااای دقیقااا منم دارم میمیرم خیلی حس بدیه😢
دلم فلفل دلمه خام خواست یه کوچولو کنارغذاخوردم الان دارم میمیرم از معده درد

عرق نعنا بخور یکم خوب میشی

عسل بخور

همدردی
😒

منم :/

شرب آلومینیوم ال جی بخور

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان مهدیار۱۳)آدریَن مامان مهدیار۱۳)آدریَن ۵ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی