سلام مامانا تب بچم ۳۷ درجس
نرماله؟

۳ پاسخ

اوکیه عزیزم. شاید یه ذره گرم تر حسش کنی ولی ۳۷ خوبه هنوز توی رنجه.

یعنی استامینوفن بهش بدم ؟

اره ۳۷.۵ به بالا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی