چایی برای بچه از چند ماهگی مجازه؟

۵ پاسخ

خانواده شوهرم خیلی چایی خورن و چایی خوردنو یجوری افتخارمیدوننولی برعکس خودم اصلا دوست ندارم حتی نوشابه هم ۱۵ساله لب نزدم دخترمم مثل خودم بارمیارم.هر روز میرن میان چایی نمیدی بهش تاحرص منو دربیارن

از ۲ سالگی
من این نظر دارم بچه چای جیه کع بخوره
چون ۹۹ درصد بچه ها بخطر قند چای میخورن دندوناشون خراب میگنن براربخاطر قند هم چایی
من پسرم ۳ سالشه تو این ۶ ماهگی که از ۳ سالکیش رد شده کلا ۵ بار اونم من ندادم یکی دیگه دادتش کلی با اون طرف دعوا کردم
پسرک علاقه ای به چای نداره

چایی برا خودمون هم کلی ضرر داره دیگه چ برسه بچه

اصلا چایی بدرد ادم بزرگ نمیخوره چ برسه بچه

دوسالگی به بعد اونم خیلی خیلی کم رنگ چون اهنو میبره

سوال های مرتبط

مامان لیام👶🏻🩵 مامان لیام👶🏻🩵 ۲ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان سوگل‌ و‌ سوگند مامان سوگل‌ و‌ سوگند ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان سامیار🤍💙 مامان سامیار🤍💙 ۱ سالگی
مامان گٌلی🦦🎋


مامان‌اولی🪽 مامان گٌلی🦦🎋 مامان‌اولی🪽 ۱ سالگی
مامان یزدان💙👶 مامان یزدان💙👶 ۱ سالگی
مامان محمد🩵🥹 مامان محمد🩵🥹 ۱ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی