سلام واکسن ۱۸ماهگی کی زده راحته

۳ پاسخ

من پسربزرگم که زدم براش وحشتناک سخت بود امیدوارم برای ماهان سخت نباشه

منم شنیدم سخته

اصلا راحت نیست بسیار زیاد سخته

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی