چرا چرا من حرکت واضح احساس نمیکنم

۵ پاسخ

منم که از شما هفتم بالاتره حس نمیکنم

منم خبری نیست☹

منم حس نمیکردم تا دوهفته پیش😅

منم همینطور،جفتمم قدامی،چیزی که حس میکنم،مثل ترکیدن یه حباب شاااید باشه.
اونم خیلییی کمممم

چون از ۲۸ هفته به بعد حرکات واضحه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری
مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 مامان 🎀𝖕𝖆𝖓𝖆𝖍🎀 ۶ ماهگی
مامان نفسم مامان نفسم هفته سی‌ونهم بارداری