خانوما من چرا تکون نی نی و هنوزم احساس نمیکنم اخه

۴ پاسخ

منم قدامی هستم.ولی خیلی تکون میخوره.یک هفته ای میشه که متوجه میشم

منم همینطور بودم خیلی خیلی باید دقت کنی انگار مثه نبض میزنه تازه اونم وقتی رو کمر دراز میکشیدم

خلفی ؟

تو هفته های منم خیلیا میگن احساس کردن ولی من احساس نکردم جفتمم‌ قدامی

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری