خانوما چرازیاد میشینم درد واژن لگن میگیریم ؟

۳ پاسخ

چون کلا فشار میاد بهت

خواهر یه بالشت نرم بزار زیر باسنت یا از این بالشت دوناتی ها دیگه وزنت رفته بالا برا همونه

طبیعیه منم همینطوریم نیگباید زیاد روی لگن بشینی سعی کن هر چند دقیقه پوزیشن نشستن رو تغییر بدی یا راه بری

سوال های مرتبط

مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری