۶ پاسخ

آره بده رب خونگی یا گوجه

اره مگه مریص باشه ک رب خوب نیست

اره بابا بده

رب خونگی خوبه،رب بیرون من که نمیدم

زود جواب بدین ممنون میشم😍

اره عزیزم.
نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان دلماه خانم مامان دلماه خانم ۱۴ ماهگی
مامان برسام جون مامان برسام جون ۱۵ ماهگی
مامان گندم🌾🫀 مامان گندم🌾🫀 ۱ سالگی