🥲مامانا من تب دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

تو که اینجوری حالت بده دکترت چرا عمل نمیکنه آخه

تب خطرناکه یه بیمارستان خصوصی برو

ایدا جون دکارت کبه کدوم بیمارستان زایمان میکنی ؟چقدر هزینه میخان ازت؟

حتما برو دکتر تب خطرناکه

ایدا برو بیمارستان خب

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی