تو هفته ۲۸ برم سونو وزن خوبه؟
یا ۲۷

۱۱ پاسخ

من سر دوتای قبلی ۲۸ هفته رفتم

۲۸بری باز۳۲باید بری چک اگه تو ۲۸کم باشه

سعی کن 30 هفته بری زوده الان

من ۲۷ هفته ۵ روز رفتم

دکترم گفت ۴ کیلو اضاف کردی بیا بخواب بچه ببینم
بچمم یک کیلو دویست گرم بود گفت خوبه

منو۳۲ فرستاد

من شنیدم ۳۰ هفته میرن

برای من دکتر ۲۸ نوشته و منم همون موقع میرم.

بمون ۳۱ برو

حداقل ۲۸هفته کامل برو

چرا انقدر زود دکترت گفته ؟

من ۲۸ رفتم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری