سونو وزن ۲۷ هفته برم خوبه؟

۷ پاسخ

یجوری تنظیم کن بتونی ماهی یبار بری چک کنی همه چیزو
من ۲۹
۳۴و رفتم
و اخریشم قراره ۳۸برم

سی بری بهتره بیست و هفت زوده

برا من ۳۰ هفته نوشته.

من ۳۱هفته رفتم

منم دکترم گفت ۲۷هفته برو

بنظرم ۲۸ هفته و۳۲ هفته برو

دکترم بمن گفت ۲۶ هفته یبار و بعد ۳۰ هفته برم سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارز ⚘️ مامان دلارز ⚘️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو ۷ ماهگی