۵ پاسخ

آزاد بود شد ۲۹۰۰

خانم عزیز سنوگرافیntضروریه؟؟

فقط سونو برا من نوشته با بیمه تامین سوال پرسیدم گفتن۱/۳۸۰

برا من فقط سونو نوشت مرحله دوم ، ازاد هم بود شد یک و دویست

آزاد من رفتم ۲۹۵تومن

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و تو دلی مامان دخترم و تو دلی ۷ ماهگی
مامان منتظر مامان منتظر هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری