نه هیچکدوم سونو ازمایش شامل بیمه نمبسخ
بعضی جاها قرارداد دارن من آمینو کردم دو و خورده ای تامین اجتماعی قبول کرد بقیه شم تکمیلی مدارک دادم
اگر سونو انومالی منظورته ک نه
ازاده
اره برا من ۲۰۰ کم کرد
من آزاد رفتم آزمایش پنج میلیون
آره من رفتم با بیمه تامین اجتماعی بود
بستگی داره کجا بری بعضیا قرارداد ندارن
من که آنومالی رفتم بیمه قبول کرد
اگه بیمه تکمیلی داری همه سونو و آزمایشارو برمیگردونه عزیزم
منم آزاد رفتم ۲۵۰۰
غربالگری دوم اره من با بیمه دادم
غربالگری دوم ازمایش خونه
یه سری با آنومالی اشتباهش گرفتن که سونو هست
انومالی ازاده معمولا
نه کاملا آزاد هست این آزمایش ها
نه آزاده
نه عزیزم انومالی ازاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.