خانوما سلفری همون تعیین جنسیت هست؟؟

۳ پاسخ

برا یکی اصلا درست در نیومد سلفری پسر بود آنومالی دختر و دخترم شد

سلام نه تعیین جنسیت هم با این آزمایش انجام میشه درواقع این آزمایش برای بیماریهای ژنتیک و احتمال وجود اون در جنین هست.اگر کروموزوم y تو آزمایش دیده بشه بچتون پسره

نه اما جنسیتم میگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان موچیا🍫🧸 مامان موچیا🍫🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا 🐾 مامان لیانا 🐾 روزهای ابتدایی تولد