از برای دختری بچه های شمام دوست دارن سیب زمینی

تصویر
۲ پاسخ

اصلا ساده نمیخوره. حتما باید رب بزنم بخوره..میگه قرمز بشه...در صورتی که فکر کنم بدون رب خاصیتش بیشتره باز دقیق نمیدونم

آره خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان Ali👶 مامان Ali👶 ۳ سالگی