شیاف پروژسترون ۲۰۰کسی تو بارداری استفاده کرده

۷ پاسخ

من 400استفاده میکنم

من ۴۰۰ روزی دوتا استفاده میکنم

۲۰۰ ضعیفه. ۴۰۰ بهتره

از 5 هفته دارم استفدکاده میکنم 400 شو

من روزی دوتا ۴۰۰ میذارم

من400

من ۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری