۳ پاسخ

منم دوروز بود کم شده بود رفتم سونو همه چی خوب بود از سونو که برگشتم شروع کرد به حرکت🫠😂

راستی سونو رفتم وزنش ۱۲۰۰ بود صدک ۲۶ کم نیس بنظرت

منم همینطور عزیزم

سوال های مرتبط