خانوما سیتریزین واسه سرفه خوبه ؟

۷ پاسخ

من پسرم ۶ماه بودمریض شددکتربهش داده بود

عزیزم واسه حساسیت ابریزش بینی سرفه همچه خوبه

تا ۳ سالگی ک مجاز نیست

ایورامی بخر واسه سرفه

برای سرفه پدی کاف خوبه سیتریزین برای آبریزش

اره واسه سرفه آب ریزش هس

برای حساسیت

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان 🎀ایسو🎀 مامان 🎀ایسو🎀 ۱۵ ماهگی