خانما درد وازن در هفته ۱۷ ۱۸طعبیعیه

۷ پاسخ

آره منم دارم

اره والا منم امروز دارم همش استرس دارم از چیه میترسم عفونت گرفته باشم

منم از عصری دهانه واژنم درد می‌کنه
آخه چرا
این چ استرسیه دیگه

منم دارم کاری نمیشه کرد فک کنم همشون طعبیعیه

منم دارم الانم درد کمر و دل گرفتم چیکار کنم ؟؟؟؟

اره منم تو هفته شما داشتم خوب شدم

منم گاهی دارمم

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر🩵🤰🏻 مامان گل پسر🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد