کسی می‌تونه بخونه بگه مشکلی نداره؟

تصویر
۳ پاسخ

بله، بر اساس گزارش آزمایش، همه چیز کاملاً OK و در محدودهٔ کم‌خطر (Low Risk) است.
خلاصهٔ نتایج مهم:

🔹 NT (ضخامت پشت گردن)

مقدار: 1.5 mm

این مقدار طبیعی و کم‌خطر محسوب می‌شود.


🔹 β-HCG و PAPP-A

MoM هر دو در محدودهٔ قابل قبول قرار دارند.
(FBHCG MoM=1.23 و PAPP-A MoM=0.78 – هر دو قابل قبول هستند.)


🔹 ریسک‌ها

تریزومی 21 (داون): 1 : 3632 → کم‌خطر

تریزومی 18: < 1 : 30000 → کم‌خطر

تریزومی 13: < 1 : 30000 → کم‌خطر


حدّ برش معمولاً 1:250 است، و تمام نتایج شما خیلی بهتر از این عدد هستند.


---

⭐ نتیجه نهایی

طبق این گزارش: هیچ نشانه‌ای از ریسک بالا برای تریزومی 21، 18 یا 13 وجود ندارد و آزمایش کاملاً Low Risk است.

اگر خواستی می‌تونم نتیجه رو خط‌به‌خط هم برایت توضیح بدم.

بفرست چت جي پي تي بهت ميگه

سلام عزیزم گروه زدیم روبیکا اقدامیا و باردار ها دور هم باشن خوشحال میشم عضو بشین و تجربیات همدیگه رو در اختیار هم بزاریم
پیوی روبیکام پیام بزارین یا شماره بزارین عضو کنم
@Fatemeh_122f

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی