کسی میتونه اینو بخونه مشکلی چیزی هستش یا نه

تصویر
۱۰ پاسخ

جنسیت احتمالی دختره تا انومالی صبر کن بهت هرچی گفتن همون قطعیه

سالمه عزیزم یه دختر نازم داری بسلامتی

سونو قلب ضربانش چند بود؟

زده همش نرمال.
قلبش160.
ان تی خوبه.
فقط جنسیت زده دختر باعلامت سوال.چون 100درصدی نیست به نظرم علامت سوال زده.

همش خوبه عزیزم جنسیت هم دختره عزیزم

نه همه چیو زده نرمال و خوبع

احتمال میدن واس شما احتمالا دختره

همه چی نرماله
منم امروز انتی بودم دقیقا زایمانم با شماس😁

عالیه nt زیر عدد ۲ عالیه

خوبه
نی نی ام دختره😍

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان فندق هام🩵🩷🩵 مامان فندق هام🩵🩷🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری