میگم
کشیدن ن سرکلاژ درد داره؟ 😩😩خ

۶ پاسخ

واسه سزارین کی نخشو باز میکنن؟؟

قابل تحمله

حتما نوار بهداشتی با خودت ببر چون یکم خونریزی پیدا میکنی

به قول دکترم مثل رابطه میمونه… اما دستگاه معاینه برای باز کردن واژن یه ذره درد داره که قابل تحمله….حتما نوار بهداشتی همراهتون باشه چون یذره خون و لکه بینی پیش میاد

نه نگفتم
اونقدر درد نداره ک نیاز به بی حسی باشه
منم خیلی میترسیدم ولی درد زیادی نداشت قابل تحمله

من چند روز پیش کشیدم
آنچنان درد زیاد ندارع
اون دستگاهه معاینه یکم اذیت می‌کنه
دو سه دقیقه هم بیشتر طول نمیکشه

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙حسین👶🏻💙 مامان 💙حسین👶🏻💙 ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اسما مامان اسما روزهای ابتدایی تولد