سنو وزن جنین چن هفته خوبه برم؟

۵ پاسخ

۳۰ خوبه

خیلی دیر نرو که اگه وزنش پایین بود وقت داشته باشی کاری کنی ۲۸ تا ۲۹ اولی رو برو

برامن 31هفته نوشته

۲۸ تا ۳۲ میتونی بری.

من میخوام هفته دیگه برم

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلا مامان مامان نیلا ۹ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی