۴ پاسخ

اره منم همینطوره

ببه ی منم همینحوره

تا دو ماهگی تعداد تنفس شصت تا در دقیقه طبیعی هست،و همچنین مدل تنفس نوزاد اینطوریه که گاهی آروم و گاهی تند نفس میکشه

منم همینطور مثلا خوابه یا همینطور اروم نشسته یهویی چندتا نفس تند تند میکشه دوباره اروم میشن نفساش

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرادوآنیل👸🤴 مامان آرادوآنیل👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۸ ماهگی