کسی بوده بتاش ۴۵ بوده باشه

۷ پاسخ

من بتا ۸٠بود سه روز بعد تکرار کردم ۶۱۷بود ولی عنو میگم حامله نیسم انگار

شنبه انقد بود پس چند هفته ایناش نمیدونم پایین هس حتما

🥺🥺از منم چی میشه نمیدونم فقط، زودتر برا صدا قلب برم خیالم راحت شه

عزیزم برا من با چهار روز تاخیر ۴۷ بود

ازمن 6بود

من باردارم با بتا ۵۰ متوجه شدم

فک میکنم پایینه چند روز بعد تاخیر آزمایش دادی؟

من دفعه اول ۱۳ بود و دکتر گفت بارداری بعد کم کم زیاد شد
تبریک میگم گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری