سلام کسی بوده بتاش ۲۱۳ باشه ؟

۴ پاسخ

من ۱۷۲ بودم

من ۱۳۲ بودم

من 304بود آزمایشگاه گفت هفته اولته کمه دوباره تکرار نوشت دکتر رفته بود بالا توام دو روز بعد دوباره تکرار کن باید 200تا اضافه شده باشه

من ۳۴۵ بودم یکم بیشتر بود

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان خوشگله مامان خوشگله هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سیزدهم بارداری