سلام خانوما کسی بوده با ۲ روز تاخیری بتاش ۱۴۰۰ باشه؟

۲ پاسخ

خوبه عزیزم چه مشکلی داره بتا کم بودنش خطر داره اونم درصورتی که رشد نکنه
زیاد بودنش مشکلی نداره نشانه چندقلویی اینا هم نیست یعنی همه چی خوب پیش میره

من ۱۶۱۴.۸۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه طلایی 🌱✨ مامان جوجه طلایی 🌱✨ هفته هفدهم بارداری