۱ پاسخ

دختر منم کم غذاست .اش و ابگوشت و لوبیا پلو رو یکم بهتر میخوره .میان وعده هم من بادام و توت ،کشمش، عناب،سنجد،بستنی،کیک ،ذرت پخته، شیر ،یا میوه میدمش ،

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان 👧🏻𝐍𝐢𝐥𝐚👧🏻 مامان 👧🏻𝐍𝐢𝐥𝐚👧🏻 ۲ سالگی
مامان ماهلین.کارن🦋 مامان ماهلین.کارن🦋 ۲ سالگی
مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 مامان دوقلو ها،🐣🫀🐣 ۲ سالگی