۶ پاسخ

سونوگرافی شکم..
جمجمه..
و فکر می‌کنم قسمت پایین‌ترش که بد خط هست اندام‌های عصبی

بردیش سونو؟
من ا دیشب تو فکرتم

انشاالله که بلا دوره عزیزم، اره فقط یه سونو هست

خدا بد نده سلامت باشه کوچولو

مگه ضربه خورده به سرش؟

جمجمه برای چی

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🩷وتودلی مامان عسلچه🩷وتودلی هفته یازدهم بارداری
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی