بچه ها سونو آن تی رفتی فرداش باید بری ازمایش

۹ پاسخ

سونو ان تی ک دادی تموم ک شد همون موقعه میرین آزمایشگاه آزمایش چهارگانه رو انجام میدین

اره ۲۴ ساعت میگن نگذره بیشتر
تونستی همون روز برو عزیزم

اگ همون روز رفتی سونو تونستی برو نشد فردا صبحش برو عزیزم

من تو یه روز رفتم

ممنون

همون روز

باید چیز،بخوریم برا ازمایشش

همون روز رفتی تونستی انجام بده چون نباید ازش بگذره اگرم نتونستی فردا صبحش برو

آخی باید برای سونو چیز،بخوریم ولی آزمایش باید نا شتا باشی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی