خانوما برای سونو گرافی هم نوبت میگیرید؟

۹ پاسخ

آره من از سه هفته قبل نوبت میگیرم

بله...

بله.نوبت بگیرید

بله عزیزم همه جا همینجوریه نوبتی

اره من پنجشنبه وقت گرفتم برا دیشب نوبت داد

اره عزیزم

بله یک هفته قبلترش نوبت میگیرم

اره حتما اگه بدون نوبت بری یا نوبت نمیدن بهت یا باید کلی علاف بشی

مگه بدون نوبتم میشه😑

سوال های مرتبط

مامان شاه دلوم
خداخاس مامان شاه دلوم خداخاس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین و دلین ❤️ مامان ماهلین و دلین ❤️ هفته نوزدهم بارداری