ترشح دارم یکم مایل به زرده. خطرناکه؟ 🥲

۸ پاسخ

من ترشحم ابکیه همش باید خودمو پاک کنم منم ترشحم زرد کمرنگ بود اوایل طبیعیه به خاطر تغییر هورموناس

ترشح نباید سبز و زرد بشه وگرنه عفونته باید بیشتر رعایت کنی

طبیعیه

اگ خارش و سوزش و بو ندارع طبیعیه منم از ۷ هفته دارم تا الان
به دکترت بگو شیاف استفاده کن

اگ خارش و سوزش اینا نداشته باشه یا بو نده مشکلی نیست

نه طبیعیه فقد بوی بد نده

والا منم دارم عفونته شاید آزمایش عفونت بده

امروز ترشحم زیاد شده از صبح

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری