خانم ها تاکی علایم ودردهای پریودی رو داریم کی خوب میشه؟

۴ پاسخ

عزیزم من امروزدو روزتاخیرم وبی بی چک مثبت شد.امروزسوزش ادراری گرفتم ومتاسفانه دسترسی دکترندارم موندم داروبخورم نخورم داروی مترانیدازول

نه این دردها همیشه میاد و میره
من کل دیشب درد پریودی داشتم تازه صبح خوب شد

علائم پری تا هفته شش هست تهوع نمی‌دونم

تا آخر

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی هفته هجدهم بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری