۵ پاسخ

شیرخشکش اهن داره ازونه فک کنم

ب خاطرشیرخشکه

طبیعیه .بخاطر شیرخشک

میگن به رودش سرما رسیده

یه حوله گرم کن بزار رو شکمش و پهلوهاش سریع خوب میشه

مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان دلوین💕 مامان دلوین💕 ۹ ماهگی