خانوما مثبته به نظرتون ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

باید از موعدت بگذره تست بزنی یا حداقل روزموعدت ان شالله که بارداری عزیزم ♥️

منم زدم امروز منفی بود قک کنم زوده باید صبرکنیم 😩

ببخشید میگم
درکا هاله کاذب داره.ماله همون لحظه افتاد
پررنگ بود اما مدیکور منفی و پریود شدم
خواستی مدیکور یا رژان بزن

احساس میکنم هاله داره عزیزم

سلام خانوما گروه بارداری داریم توی روبیکا برای کسایی ک اقدام ب بارداری هستن ب این ایدی توی روبیکا پیام بدین لینک گروه روبفرستم😍😍🥰😘😘
@FA___FA784

به نظر منفیه ده روز تاخیر داشتی بیبی بزن

مبارک دو روز دیگ یا روز موعد بزن

بی بی چک های الان آشغاله کلا اینجوری میزنه منم تو بلاتکلیفم تایپیک های منو برو ببین

چ مارکی

نه منفیه عزیزم

برا منم اینجوری شد ولی چند روز بعدش پریود شدم

بالایی حاله داره

سوال های مرتبط

مامان سلین💜 مامان سلین💜 ۱ ماهگی
عسل عسل قصد بارداری
مامان منتظر مامان منتظر قصد بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته هشتم بارداری
مامان دلوین... مامان دلوین... هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دهم بارداری
مامان دِلانا🩷✨ مامان دِلانا🩷✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان تیله🧸 مامان تیله🧸 هفته دوازدهم بارداری
مامان هیرادم🥹🫀 مامان هیرادم🥹🫀 هفته بیست‌وششم بارداری